Dåligt..

Riktigt dålig uppdatering av mig. Ska försöka bli bättre!
Sen ja skrev sist har det hänt otroligt mycket. Det är ingen idé att jag ens försöker skriva allt som hänt. Lillan Växer i alla fall så det knakar. Helt otroligt hur fort det kan gå. Idag är hon 7veckor. Helt underbart när man vaknar mitt i natten och lutar huvudet över vaggkanten och möts av ett enormt leende. Även om man är så trött så man vill gråta så blir man helt plötsligt klarvaken och så otrloligt varm i kroppen. Tänk att vi kunde skapa något så fint :) Händer så lite i mitt liv just nu så jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Det får bli bilder istället!

En väldigt glad tjej!






Vi fick besök av Kellys farfar för några veckor sedan. Stoltare farfar får man nog leta efter :)


Vi tog en roadtrip till stockholm och överraskade familjen. Kelly var jätte duktig och sov mesta delen av vägen. Här har hon favoritfilten vi fick av Helen. Den används flitigt :) Det är alltså ingen mössa hon har på sig utan ett hörn av filten.


Var på besök hos min mormor och morfar och hittade dt här kortet på mig och mamma. Nu vet vi ju var dubbelhakan kommer från i alla fall :)


På kalas hos camillas mats.



Nej nu får det räcka för idag. Fler bilder kommer nästa gång jag får låna mina armar så här länge:)


Kommentarer
Postat av: Auntie!

Hon är så fin så jag dör lite varje gång jag ser henne!

Jag sakner er! Såg att ni ringt. Haft så jäkla mycket! Hoppas vi kan prata i morrn! Jag e hemma på dagen (eran eftermiddag)

All kärlek till er!!!

Love Mimms

2009-10-08 @ 05:18:21
URL: http://mimminordand.blogg.se/
Postat av: helen

ååå gud va stor hon har blivit sen jag träffade henne =) måste snart komma å titta igen å prata skit me dej så klart ;)

kul att filten blir använd, mjuk å go =)

2009-10-08 @ 11:41:20
Postat av: Linda

Roligt att se att bloggen var uppdaterad igen... har saknat bilder på sötnosen ju.. !! Bilder säger mer än ord... !!

2009-10-08 @ 12:40:27
Postat av: mormor haninge

Oj vad söt hon är tänk att hon skrattar fast hon är så liten, visst är Ni lika, längtar efter att få se henne igen, kommer snart ner.

Kramar till Er alla tre

2009-10-12 @ 19:47:29
Postat av: kusin lisa

aaah vad stor hon har blivit!!

vad roligt det ar att se. Forsok att uppdatera Oftare!!!! Jag ar sa nyfikeN!

saknar er! pussa kelly fran mig!!!

2009-10-16 @ 05:41:15
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0