Slut på helgen..

Söndag kväll igen då. Shit va fort helgerna går. Så himla tråkigt när Jesper måste gå upp till jobbet och inte är med oss på dagarna. I helgen har svärfar varit här. I fredags hade Jesper match, slutade med förlust.
I lördags blev det besök på Jespers jobb och promenad i centrum. På kvällen blev vi bjudna på god mat en mysig restaurang. Det är lite stressigt att gå på restaurang med bebis för man vet aldrig om hon ska vara tyst eller skrikig. Men gumman sov i alla fall hela middagen. Sånt gillar vi :) Sen kom mamma och hämtade mig s gick vi å tittade på när Bengan (mammas gubbe) hade spelning. Efter de hade spelat spelade Jack Vresvik, cornelis son. Han var skit bra men nån som var helt otrolig var gitarristen han hade med sig. När man går till Vänersborgs folketshus på spelning förväntar man sig inte att se nåt sånt. Helt OTROLIGT! Men Bengan och deras gäng var också väldigt bra :)
Idag har varit en slapp dag. Jag har suttit skit länge nu och försökt hitta motivationen för att gå ut och gå i det här skitvädret. Men efter ett par timmar har jag nu lagt det på hyllan. Har suttit och följt Jespers match på internet nu. VINST!! Fan va kul för dem! Det här behöver de verkligen! Och det var inte mot nåt skit lag utan mot serie 2orna :) Stolt blir ja :)

Kelly har varit lite gnällig i helgen, speciellt igår kväll och i morse. Har funderat lite på vad det kan vara men svaret kom så fort vi blev själva. Hon måste känna av när vi får besök och det blir ändring i våra små rutiner. Nu har hon sovit typ fyra timmar. Kontigt att de små kan känna av sånt. Att det blir såhär gör att man blir lite orolig inför jul. Men det löser sig nog.  

Nu ska ja återgå till mitt broderi :) Till veckan blir det julstäd och julpyntning! KUL!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taack!! :)

Ja, ska vi ses till veckan kanske? Kan du på torsdag eller fredag?

2009-11-22 @ 20:12:49
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Det är jätte bra med oss, oliver växer och blir stor och vi kämpar på med att hänga med! Än så länge går det bra! :P Kelly har också blivit stor! Hon växer så det knakar! Har ni sluppit fler förkylningar? JA! En promenad får vi fixa snart!! Kram!

2009-11-23 @ 18:09:24
Postat av: Malin

Det är nått konstigt för datorn suddar ut namn och bloggadress under tiden jag skriver kommentaren ibland! Men jag tror du förstod att det va mitt inlägg ovan, annars vet du ju det nu ;) kram igen!

2009-11-23 @ 18:10:53
URL: http://malin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0