Jehovas!

Nu är lillan pigg igen! Så himla skönt!! Vi ska till bcv på måndag igen oh kolla så att vikten håller sig som den ska. Men nu skrattar hon och är pigg i alla fall :)

Idag fick jag besök av mina nyfunna vänner. Två tanter från Jehovasvittnen. De kom på besök första gången när vi precis var nyinflyttade. Dum som ja var då så sa ja inte att ja inte var intresserad utan tog snällt emot deras bibelpapper. Nu kommer de OFTA med nya papper och vill ha sig en liten hjärntvättar stund. Inget illa mot tanterna för de är otroligt gulliga. De visste ju när ja skulle föda så de kom efter det med en ny liten tidning. "Vi tänkte på dig och tog med en liten tidning som heter hur man blir en lycklig familj". Haha så himla gulliga. De vill ju bara väl men stackars människor de har så himla konstig syn på livet. Idag berättade de att gud håller på att utrota alla onda människor i världen och att det här är en ny tidsera och det kommer bli fred på jorden när gud är klar. Så säger ena tanten " du kanske är lite ung för att ha märkt det men under mitt liv har jag märkt att gud har börjat". Hur tänker hon då? Jag tycker att det blir mer och mer mord och brott hela tiden. Konstigt om nu gud har börjat utrota alla elaka människor. Jaja som sagt inget illa menat mot tanterna eller någon annan som är jehovasvittnen man får tro på precis vad man vill!  

Idag är jesper ledig från hockeyn. Det gillar jag och Kelly! Väldigt skönt att få ha honom hemma hela eftermiddagen :)




Kommentarer
Postat av: helen

gott att lilla skruttan mår bra igen =)

men de här med dina nya kompisar får du ta tag i nu, bättre har du väl?? ;) hihihi

å va ja längtar till nästa vecka när ja kommer å hälsar på er, va alldeles för länge sen nu!!

kram på dej vännen

2009-11-13 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0