...

Den här gången tänker ja inte ens förklara mig. Jag har helt enkelt roligare och nödvändigare saker för mig när min bebis sover. Så numera vet ni att ja inte uppdaterar så ofta. Men ja tycker det är väldigt kul så ja ska försöka :)

Det har hänt mycket sen sist ja skrev. Jag har :

Klippt av mig allt mitt hår.  Det var ju meningen att vi skulle ha lite tjejdag ja och Ellinor. Gå på överby och klippa och färga håret. Men det blev inte så mycket med det. När man har en hungrig mammig bebis så tar det en stund att bli klippt. Så vi hann inte så mycket mer än klippningen men det var väldigt trevligt det med! Alltid kul att träffa min kära vän :) Har ingen bra bild nu men det kommer.

Haft mini semester. Min kära svärmor var här från fredag till måndag, alltid lika härligt. Tror ja bytte typ två blöjor på hela helgen. Vakna till ett dukat frukostbord och få middag serverad varje dag är ingen dålig semester :) Som vanligt fick Kelly massor med fina kläder bla en vinter overall. Längtar redan tills nästa gång vi ses! På fredag kommer nonno och elsie och hälsar på. Kul!!

Haft första kvällen ute. på över ett år! Var på maskerad hos vickan i fredags. Jäklar vad man har lagt av sig på ett år. Jag var så otroligt nervös innan och det var skit jobbigt att åka från min lilla familj. Men ja tänkte att det skulle vara nyttigt för allihop. Festen var jätte trevlig men ja kände mig lite felplacerad. Tror faktiskt att partypinglan i mig slumrar för stunden, men förhoppningsvis vaknar den till liv så småningom. Det var i alla fall väldigt kul att ha testat och ja tror inte kvällen kunde blivit bättre än den blev. Så tack vickan för inbjudan och uppmuntringen :)    


Hemsk bild som ja snodde från vickan. Så här såg ja i alla fall ut.

Börjat på babymassage. Vi var på det för första gången i onsdags. Skit kul! Kelly var skit duktig, när instruktören satt och hade genomgång satt Kelly och pratade med henne :) Man blir så stolt att man kan spricka. Det som var mest kul var nog att träffa massa andra mammor med barn i samma ålder. Man har så himla mycket gemensamt. Nu ska vi i alla fall börja på babysim på tisdagar och rytmik på torsdagar också så nu är veckan nästan full. Det gillar jag :)

Här kommer lite bilder på stjärnan

Sur tjej i bilen!

Hon gillar bärselen om hon får sitta åt detta hållet. Känns lite som att man är höggravid igen!

Vi har fått låna ett jätte fint babygym av jespers kompis. Ibland funkar det men oftast är det ganska tråkigt om ingen är med och pratar undertiden.



Väldigt suddig bild men typ enda bilden på mor och dotter.


Var tvungen att lägga upp den här bilden vet inte riktigt vad hon gör för att det ska se så konstigt ut. Hon ser ut som en liten farbror :)


Nyvaken tjej!

Nej nu får det räcka. Ha det bra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nonno

Jätte fina bilder på mamma och dotter,och på bara mamma du blev fin i håret bra längd på håret, nu kommer vi snart har börjat packat lovar att det bara är några väskor. Ses snart ringer på torsdagkväll, om tiden. Krama familjen från mig

2009-11-04 @ 15:44:53
Postat av: malin

Å så hon växer lillskruttan! Lite skoj va det allt att komma hemifrån en stund också väl? skönt att få vara lite uppiffad och snygg utan kräk eller bajs som närmsta granne, plus att du kan ha båda händerna i fickorna en stund, ljuvligt! =) Hoppas allt är bra med er! Här hemma är det toppen, han växer så det knakar och mamma hans hänger inte med alls, men det är mysigt! Vi får bestämma en ny dag för promenad eller fika någon dag när tiden finns! Kram!

2009-11-05 @ 17:05:56
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud va söt hon är, du blev jättefin i håret också. Hoppas allt är bra med er :D

2009-11-08 @ 22:30:16
URL: http://lisawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0