3 månader.

Japp idag är Kelly 3 månader. GUD va tiden går fort. Man måste verkligen försöka stoppa lite ibland och bara njuta av hur hon är precis nu för snart är den tiden förbi. Hon hade feber imorse också men nu är den borta. Hoppas hoppas att hon slipper det imorgon. Vi skulle varit på babyrytmiken idag. Men det blev ju inget med det.

Istället har ja börjat brodera :) Haha japp det är helt sant. Jesper ringde förut och frågade vad ja hade för mig. Mitt svar : Sitter och broderar och lyssnar på radio. Haha hur gamalt låter inte det då? Men ja bryr mig faktisk inte så mycket, ja hade väldigt mysigt!

Nu vaknar Kelly så ja ska avrunda här. I morgon kommer svärfar! Det ska bli kul :)

 



Känns inte som att det var så längesen jag såg ut såhär. Tänk att Kelly ligger där inne på det här kortet. Svårt att tänka sig tycker jag :)



Ganska dåligt kort å så e det inte nytt direkt. Men större har blir hon dag för dag :)


Kommentarer
Postat av: Emelie & Ella

Det lät ju faktiskt mysigt :)bordera och lyssna på radio.. väldigt lugnande om inte annat =)

Och du var jätte fin när du var gravid :) Kram

2009-11-19 @ 22:24:27
URL: http://emelieella.blogg.se/
Postat av: stockholms mormor

Duktig du är som vill brodera och kan koppla av med det, det har jag alltid tyckt varit roligt. Nu stickar jag mest. Kelly är så söt lika söt som sin mor. Vär rädd om ER

Kramar från mig till Er alla tre

2009-11-20 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0