Vänersborgsbo!

Nu sitter man här åter igen omringad av flyttkartonger fast på ett nytt ställe som man nu ska kalla "hem". Resan igår gick jätte bra. Min man kör ju som en prins! :) Lägenheten är underbar! Oj vad stor den är. Nu kan jag sitta i v-rummet och J stå i köket och jag ser honom inte!! Helt otroligt. Förmodligen blir vi nykära igen eftersom vi kommer sakna varandra så mycket på de här stora ytorna. Måste också säga att jag har sovit som en prinsessa inatt. Vi har ju sovit första natten i vår dubbelsäng. Helt sjukt skönt att slippa klättra över J när man ska gå på toa mitt i natten. Tack stockholms mormor för den här himelska sängen. Men fy vad jobbigt det var när hela faderullan skulle lämna oss här. Helt plötsligt kom jag på att jag får börja ta hand om mig själv igen OCH Jesper OCH en bebis inom kort.!! Oj oj oj hur ska det här gå. Stockhoms mamma å mormor ni kanske har gjort det här så bra så att ni har gett mig en helt omöjlig uppgift. Jaja jag ska försöka göra mitt bästa i alla fall. Sen är det ju bara fyra timmar ifall nåt skulle gå snett eller om jag akut skulle behöva tinaapotek. Men nu måste jag vara glad att jag har kommit så nära min andra familj. Min kära mamma och familj är ju bara ett stenkast ifrån mig nu så jag kan pussa och krama på dem när jag vill!  
Nej nu måste jag göra lite nytta i vårt nya hem. Kanske ska sitta och njuta på vår balkong först men sen SKA jag göra något vettigt. Kanske måste prov ligga den nya sängen igen först också men sen SKA jag verkligen göra någon nytta.
Ha en toppen dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Mamma (Tina)

Hej gumman! Hemma igen o med lite vemod ihjärtat kan jag säga, de va tungt o gå idag, ville inte gråta de va svårt ska jag säga. Men jag vet att ni kommer få det bra och att ni/du kommer fixa det galant. Att ta över min/våran uppgift vet jag ej är svårt:)vad som gäller är KÄRLEK o det finns ju i massor! Vi hörs snart o hälsa din familj o pussa på jeppe från mej!

2009-06-14 @ 20:05:58
Postat av: eran haninge mormor

Oj vad fint Ni får jätte bra lägenhet det blir massor att plocka mede ett tag, men ta det lugnt det finns en morgondag också, sov skönt i Er säng i natt tänkte på Er innan jag somnade. Jag kommer förstås sakna tanken att Ni finns bredvid mig även om inte träffades jämt, Ni finns ju för mig det är bra. Din mamma var jätte trevlig så söt hon var det blir bra för henne att ha Er nära nu hennes tur nu, fast oj vad avundsjuka vi blir att hon får se Bebis först. Var rädd om dig nu bär ej för tungt, svårt för mig att säga hej till Jeppe, men jag vet ju att han har Dig, så det blir bra. krama honom från mig,

2009-06-15 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0