Välkommen till mitt liv!


Nu har mitt liv äntligen blivit så intressant så ja känner att det var dags att skaffa mig en blogg. Just nu händer det så otroligt mycket i mitt liv så det ska bli skönt att få skriva av sig lite. Hoppas att någon fastnar för att läsa om mitt oglamorösa men händelserika liv!

Här är lite info för er som inte vet så mycket om mig och mitt liv.
Jag och min kära sambo bor just nu i Haninge lite utanför stockholm, men på lördag bär flyttlasset av till Vänersborg! Det absolut största som händer i mitt liv just nu är ju så klart att jag ska bli mamma!! Otroligt roligt och spännande! Den lilla är beräknad att kika ut den 3 Augusti. Efter en LÅNG och tuff graviditet är bebis snart här!
Jobbade sista dagen i fredags så nu ska jag bara pyssla i nya lägenheten och fixa så allt är klart för den lilla. Och förmodligen blogga i massor!

Så välkomna in i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: helen

detta ser jag verkligen fram emot att läsa =) men snart e du ju lite närmare så vi även kan träffas och prata =) saknar dej!!!

2009-06-10 @ 16:43:39
Postat av: helen

detta ser jag fram emot att läsa =) men ser mera fram emot att du kommer närmare så vi kan dricka kaffe och snacka skit =)) saknar dej!!

2009-06-10 @ 16:45:02
Postat av: ÄLSKLINGS KUSIN

åh vad roligt det är att läsa om dig! så man ändå har ett hum om hur du har det, när vi inte hinner prata varje dag... Jag saknar dig, och det ska bli sjukt spännande och underbart roligt att ni ska flytta hit!! På söndag ses vi. äntligen. eller måndag. Saknar dig massvis. hälsa din man .pussssssss

2009-06-10 @ 17:45:18
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: MAjsen bajsen;)

FAn va kul att du har blogg nu då va;) så att ja kan läsa om er hela tiden:D fan va ja längtar tills ni flyttar ska bli jätttekul:D

2009-06-11 @ 21:18:28
Postat av: mamma

jamen nu kommer jag ju att träffa dig och du vet ju hur dålig jag är på att använda datorn. Utom när jag jobbar förstås. Finfina kort var det men nu ses vi ju på lördag. KUUUL att ha er så nära. Kram mormor (snart iallafall)

2009-06-11 @ 21:34:39
Postat av: Malin

Va roligt! Hoppas flytten har gått bra nu är snart skruttan här å då jäklar ska dom små rackarna lära sig bugga ;D KRAM!

2009-06-15 @ 17:43:46
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: men lilla gumman varför har du inte sagt nått?ja visste inte du skulle ha bebis!grattis från mig!ja fick en liten prins för 9 v sen=)all lycka till ma allt!snälla hör av dej via mail när den lille kommit?ja tippar på pojke=)sköt om dej nu!massa kramar

ÅH VA KUL!!GRATTIS!!

2009-07-08 @ 20:12:16
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: DENIZE

men lilla gumman varför har du inte sagt nått?ja visste inte du skulle ha bebis!grattis från mig!ja fick en liten prins för 9 v sen=)all lycka till ma allt!snälla hör av dej via mail när den lille kommit?ja tippar på pojke=)sköt om dej nu!massa kramar



ÅH VA KUL!!GRATTIS!!

2009-07-08 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0