Underbar helg!

Tänk vad deppig jag var i fredags och så blev det en sån toppen helg. Helgen har varit den bästa på länge. Underbart väder och sällskap. Igår låg vi vid vårt nya favorit ställe hela dagen och solade och hade det bra. Sen hämtade vi Maja i uddevalla och så handlade vi tacos. Efter tacos mys åkte vi till skräcklan och tog oss ett kvällsdopp. Maja lyckades till och med övertala Jesper till årets första dopp. Jag och maja tog oss en ordentlig simtur också.





Idag vaknade vi riktigt sent. Snabb frukost och sen bar det av till stranden igen. Mycket sol och bad. Jesper badade till och med flera ggr. Jag och maja gick på upptäcksfärd till campingen som ligger genom skogen från vårt ställe. Köpte glass och hittade en minigolfbana. Efter lite mer bad packade vi ihop och tog en runda minigolf. Inte den roligaste banan kan jag säga. Jesper var eld och lågor över den dåliga kvaliteten. Han vann i alla fall (mest på fusk). Sen blev det pizza och lite tvättning innan moster annelie med familj kom och skulle hämta maja. Tack för den fina blomman!

Glömde mobilen hemma idag så jag fick inga bilder från dagen men här är några från fredag och lördag.










Kommentarer
Postat av: haninge mormor

Hej på Er vilken härlig mage skönt att du kan blöta dig lite, vilket fint ställe att bada på,vi har också badat idag många gånger i Årsta havsbad det var ganska kallt men luften är så varm så det blir ett måste tina badade flera gånger, Elsie var också med, Crille fick punka så vi åkte hem och hämtade honom i Skogås, sen har jag besökt pappa idag och kyrkogårdarna, det blir bad i morgon också, jag längtar efter Er krama Jesper från mig och dig själv också förstås, ses snart hoppas jag.

Mormor

2009-06-29 @ 21:23:58
Postat av: Anonym

Wakeboard-Jerre?

2009-06-30 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0