Trött!

Idag började inte dagen bra. Blev väckt av byggarbetare som skulle in och fixa. Åh vad jag önkar att allt var klart nu. Tittar ut genom fönstret och ser allt regn! Hoppas hoppas hoppas det blir bättre imorgon. Sen hatar jag att vakna utan Jesper varje morgon. Gud vad bortskämd man har blivit med att ha honom runt sig hela tiden, och nu helt plötsligt är han aldrig hemma. Jag saknar honom så mycket!
 
Igår hade jag jätte mycket sammandragningar och i morse hade jag blödningar..:( Jag hoppas att det inte händer någonting nu innan midsommar. Vi ska ju till smögen och ha roligt ju! Plus att vi måste få ordning i lägenheten innan bebis kikar ut. Ja får helt enkelt knipa tills ja känner att det är rätt tid..:)

Stockholms mormor och chrille hoppas ni får det toppen i sparreholm! Hälsa alla från oss!


Trodde aldrig att jag skulle kunna älska en annan människa så högt! Du gör mig lyckligare än jag någonsin varit innan! Jag skulle aldrig vilja leva mitt liv utan dig. You are my heaven♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0