Tack!

Måste passa på att tacka alla som har hjälpt oss så mycket med flytten. Utan all hjälp hade det här varit nästan omöjligt. Så först och främst stort tack till tommy och marie för släp,bil och bärhjälp. Stockholms mamma och mormor för fika under vägen, mycket pack och bär hjälp och alla tavlor gardiner mm. Christian för all bärhjälp (fast du jobbade bättre under mutning:)). Thomas för städning av lägenheten! Mamma för sina stora muskler, massor med nybakt bröd, all vår mat i kylskåpet och rabarberpaj. Josse för att du sov in vår säng åt oss ;). Pettson, Dennis och david som kom hit för att fika och fick bära massor och hänga gardiner. Och sist men inte minst ett Bamse tack till morbror freddan och helen för de fina balkong möblerna. De är toppen! Nu hoppas jag verkligen att jag har fått med alla. Om ni känner att ni varit delaktiga och inte blivit nämnda så skriv en arg kommentar.


Nu är vi i alla fall inne i lägenheten och har sovit vår andra natt i den himelska sängen. J började jobba imorse så ja sitter och håller tummarna för att det ska gå bra för honom. Jag sitter och väntar på att hyresvärden ska komma och fixa lite med lägenheten. Sen ska jag till MVC och träffa vår nya barnmorska. Det ska bli spännande!
Skriver mer ikväll! Ha en bra dag!


Svar till mamma tina: Åh vad jobbigt för er. J tyckte också att det var JÄTTE jobbigt när ni åkte. Men på något sätt känns det inte som att ni är så långt bort. Det kanske kommer senare men nu känns det fortfarande som at vi kan åka till er och äta middag om vi känner för det. Kärlek finns det ingen brist på i alla fall så om det räcker med det så kommer vi nog långt :) Ska försöka fixa webcamera nu i veckan också. Tusen kramar tillbaka till alla er!!

Svar till haninge mormor: Ja fixa och pilla kommer vi kunna göra ett bra tag innan vi fått det som vi vill. Hur sover du i din nya säng? Ja mamma är nog glad att det är hennes tur nu. Men om jag känner er rätt så är ni här och ser bebis innan mamma har fått start på sin bil :) Ha det så bra så lovar jag att krama så mycket jag kan på Jesper.

Kommentarer
Postat av: josefine

inga problem syster! hoppas ni trivs bra i vbg! jag kommer snart och hälsar på igen. hälsa magen och jesper! :)

2009-06-15 @ 15:38:35
URL: http://josefinlarsson.blogg.se/
Postat av: stockholms mormor

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER

Jag åker nu till Sparreholm med Crille hoppas Ni har bättre väder än vi, men det blir nog roligt ändå var rädda om Er. tusen kramar från mig.

2009-06-18 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0