Resfeber!!

Imorgon är det den stora dagen. Efter nästan ett år i haninge bär det nu av mot mina hemtrakter igen. Jag kan ju inte säga att det bara är glada känslor. Skulle inte vilja vara i Jespers kropp just nu :( Men även om de inte är mitt kött och blod har man ändå vant sig vid att ha de här underbara människorna runt sig hela tiden. Man blir som inlindad i någon härlig familje bommul.♥ Ni har verkligen gjort så att jag har kännt mig som hemma och en i familjen! Att någon gång bli en haningebo igen är ingen omöjlighet! Ja som ni säkert hör så har resfebern satt in ganska rejält. Men men vi får hoppas att resan går smidigt imorgon och att vi får fint väder.

Så god natt säger haningeborna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra resa! Kommer och vinkar av er imorgon bittii! I sommar ska vi styra grillparty på Hunneberg!

2009-06-12 @ 22:40:53
Postat av: Bobby

Det var jag!

2009-06-12 @ 22:52:55
Postat av: Jag

Haha det gick bra med din av vinkning igår:) Men allt kan ju inte gå som man tänkt sig.. resan gick toppen som du förmodligen redan vet. Grillparty tackar man ju aldrig nej till

2009-06-14 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0