Min midsommar var...

UNDERBAR! Jag var faktiskt lite orolig över hur midsommar skulle bli när man är gravid och omringas av fulla människor. Men å vad kul jag hade! Mina kära vänner och min underbara man är ju bäst! Jag tyckte inte att det var jobbigt en enda gång. Dagen började med att jag och Jesper åkte och hämtade dennis, sen bar det av mot torp. Där blev det STOR handling. Mycket mat och annat gott. Efter det åkte vi mot smögen. Det spöregnade när vi lämnade torp men vi åkte ifrån regnet och när vi kom fram till smögen var det toppen väder! Det blev en sväng på smögen bryggan sen tillbaka till sjöboden och bara tjata och ha det bra.
Jag hoppas verkligen att alla andra hade en lika trevlig midsommar som jag.


solning utanför sjöboden. En dennis och en flodhäst.









Vi köpte vackra party hattar som vi hade mycket kul med.






Snygging! Men den stora frågan är nog vad dennis sysslar med?


Kvällspromenad på Väjern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0