En dålig dag..

Idag är ingen bra dag :( Jag borde vara jätte glad för att det är så fint väder ute och Jesper slutar tidigt idag. Men men idag är en dålig dag. Har inte skrivit vad jag har haft för mig på några dagar nu. I onsdags åkte jag till Uddevalla och solade och badade med Vickan. Oj vad jag har saknat att umgås med tjejkompisar. Sen kom även lilla moster och solade med oss en stund. Känns så himla konstigt att man känner igen folk överallt :) Både positivt och negativt kan ja säga. Men här i lilla vgb är det inte så mycket kännt folk i alla fall. Igår hade jag bara en jätte slappis dag. Trodde att lite av vattnet gick på morgonen så jag låg stilla hela dagen. Hade väldigt ont i magen också så när Jesper kom hem ringde vi till näl för att höra vad vi skulle göra. Så klart fick vi åka dit istället för att åka till överby som vi var på väg till. Väl där fick vi vänta i tre timmar på doktorn! Skit segt. Men allt visade sig vara som det skulle i alla fall så vi fick än en gång lämna sjukhuset utan någon bebis. Tur det iofs :) På hemvägen blev det en liten sväng på coop på överby i alla fall. Fick mig den efterlängtade brassestolen. Börjar bli lite bökigt när man ska sola. Bebisen har blivit så tung nu så det gör riktigt ont att ligga på rygg och att sitta där det är plant är heller ingen höjdare. Så nu ska jag gå och handla tidningen och sen ska jag inviga brassestolen. När Jesper kommer hem ska vi till en strand här i närheten som tydligen ska vara bra. 
Kanske kan det här vända och bli en bra dag!



Delar av min kära familj är i spanien just nu. Man tycker att när man flyttar ändå från stockholm till vänersborg för att vara närmare dem så kunde de hålla sig i trakterna i alla fall. Men nejdå åk till Spanien ni och till disneyworld dit JAG har tjatat om att jag vill åka i alla tider. Å inte nog med det så ska de klappa delfiner som är MIN högsta dröm! Men nejdå ja e inte bitter! Fast nu saknar jag er i alla fall otroligt mycket så ja tycker att ni har haft nog med skoj så nu kan ni komma hem och umgås med mig! Känns som en hel evighet till söndag!


Vackraste mamman i hela världen!


Syster knubbsäl :)


Det här kortet är det inte många kort som slår! Älskade lillebror!

Kommentarer
Postat av: Mamma (Tina)

Hej gumman! Låter lite bitter tycker ja:) Upp me humöret vännen solen skiner o snart e väntan över! Förstår att det är tungt o jobbigt o bära runt "magen", men passa på o njut o vila i den mån du kan! Ha en skön dag/kväll på stranden. Ta hand om dej så länge o pussa på Jeppe fr mej.

Kramiz

2009-06-26 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0