Onsdag..

Här kommer lite uppdatering. I måndags kom Bengan och hämtade mig så åkte vi till Ragnerudssjön. Där låg mamma och syskonen och många fler. Härligt att känna lite folk :) Sen kom Jesper när han hade slutat och så badade vi och solade en stund. Jesper har blivit en riktig mästerbadare! Sen åkte vi hem till mamma och grillade och åt MASSA god mat. Efter det ville alla ta ett dopp igen så det blev ytterligare en sväng in till sjön. Här är lite bilder från dagen.


Maja och Jesper!


En väldig glad jesper :)


Vackra ragnerud!


Kvällsdopp. Inte lika varmt längre :)


På hopptornet står lillasyster och hennes kompisar.


Mysigt!

Tisdagen var seg! Fastighetsgubben hade sagt att de skulle in i lägenheten klockan nio och greja. Morgontrött som jag e så kravlade ja mig upp ändå. Men inte f-n kom de förän halv tolv! Lagom glad Wendy! Blev i alla fall mycket grejande så nu börjar det ta sig mer och mer i lägenheten. Jesper kom och hämtade mig när han slutade och sen var det raka vägen till MVC. Riktigt mysig barnmorska har vi fått. Allt såg bra ut som vanligt. Mina järnvärden hade till och med blivit lite bättre än sist :) Bebis hade växt 3cm sen sist också.
Vid fem tiden kom mormor och morfar på besök! Jätte mysigt! Vi fick två fina blommor och två meloner :) De är allt underbara gamlingarna. Men ibland är morfar så snuskig så ja rodnar. Haha fast det är väl det som är charmen med honom.

Idag ska jag åka till ursand och lägga mig helt själv och njuta av att jag KAN göra det :) Medans skrutten fortfarande är kvar därinne får jag lära mig att uppskatta sånt här. Fast jag egentligen tycker att det är JÄTTE tråkigt. Sen kommer Helen och Hanna och hälsar på. Det ska bli kul!

Imorgon kommer stockholms lillebror ! Å vad kul det ska bli. Gissar på att det blir en del pokerspelande under helgen. På lördag åker vi till skarasommarland!


Pokerface!

Kommentarer
Postat av: Mamma (Tina)

Hej gumman! Härliga bilder, ser såå himla mysigt ut. Förstår att ni trivs. Va skönt att allt va bra me dej o "bebban" o skönt att j-värdet stigit!:) Skickar me Crille lite gardin-kappor fr mormor, kanske kan du använda ngt tillsvidare. Crille längtar till imorgon, hoppas ni får en mysig helg. Önskar jag kunde packa ner mej själv o följa med. SAKNAR ER!!!:( Sköt om er så länge, hörs imorgon. PoK

2009-07-01 @ 19:37:32
Postat av: lillebror sthlm

Hej Wingy poker face på g med väskan på hugg ska bli skit kul att ses imorgon ska bada mycket längtar så mycket

2009-07-01 @ 19:50:44
Postat av: mormor haninge

härliga bilder, skönt att Ni mår bra alla tre, vinkade av lillebror i går på centralen han såg nöjd ut¨, hoppas att gardinerna passade vitt kan man ju ha till allt, krama Jeppe från mig och Crille förstås.

Mormor Kerstin

2009-07-03 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0