En vecka och en helg

har gått sen jag skrev sist. Jag är ju så kass på att skriva. Men nu ska ni få er en ordentlig uppdatering igen. Veckan har varit otroligt slapp för min del. Har varit så himla trött så det är helt otroligt. Har sovit bort nästan hela veckan faktiskt. Men jag ska inte klaga för gud va skönt det är att sova och jag känner verkligen att kroppen håller på att förbereda sig inför något stort. Idag är det exakt 2veckor kvar till beräknad förlossning. 2VECKOR!! Det känns som jag har varit gravid hela mitt liv och nu helt plötsligt är det som högst 4veckor kvar. Jag är så otroligt taggad inför förlossningen. Alla frågar om ja inte är nervös men kroppen är ju så otrolig så nyfikenheten tar över förståndet. Det får göra precis hur ont det vill bara vi får ut vår lilla bebis nu!
Men tillbaka till uppdateringen. I fredags fick jag gå upp tidigt och hämta Bobby från tågstationen. Vi åt lite frukost sen sov vi tills Jesper slutade jobba. Slappade bara fram till killarna åkte till Jespers arbetskamrat för att fylla magarna med alkoholhaltigadrycker. Själv åkte jag in till fallensdagar och träffade min gamlavän anna. Väldigt kul att äta lite mat och prata minnen. Sen träffade jag även min lilla lillasyster och hennes bundisar. Det var en trött wendy som satte sig i bilen tillbaka till vänersborg. Vaknade mitt i natten av värkar! Oj oj oj vad det kändes konstigt. Men de slutade och jag somnade om.
Lördagen blev verkligen inte som planerat. Vi hade tänkt åka till fallensdagar tidigt och strosa runt lite. Men icke! Jesper var bakis och vid 12 kom det en gubbe som skulle kakla i köket. Så jag fick bege mig till fallensdagar helt själv. Mötte upp Maja. moster och bror. Tittade på Jonna och jasmine när de tävlade åt lite thaimat och sedan mötte jag upp Bobby som skulle med hem efter sina nattliga bestyr. Blev en lugn kväll med biljardspelande och genispel. Väldigt trevligt! 


Jag var och hälsade på pappa i veckan. Måste köpa oss en hängmatta!


Stor spelare!

Söndag morgon åkte Bobby tillbaka till storstaden. Lämnade åt varandra igen :) Men inte hann vi tröttna på det innan mor, bror och maja dök upp. Mamma lagade mat åt oss och sedan åkte vi (åter igen) till fallensdagar. Vi gick och gick och gick och gick och gick tills mina fötter såg ut som två meloner och kändes som två spikmattor. Tittade på fall påsläppet och fyrverkerierna och sen bar det av hemmåt igen.




Fallen. Inte den bästa bilden men det får duga.

Idag var första dagen på Jespers lediga vecka. Firade med sovmorgon. Åkte till jusk och köpte en liten byrå till barnrummet och matta till vardagsrummet. Svängde förbi junkyard och hälsade på lisa också. Fick en underbart söt adidasoverall med skor till bebis. Tack fadder lisa :) Ska lägga upp bild senare.
På torsdag kommer Jespers pappa och sambo och hälsar på. Fram till dess tror jag det blir väldigt lugnt faktiskt. Men jag ska försöka skriva lite oftare nu.
Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snögggg bildd :d

2009-07-21 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0