3 dagar kvar..

till beräknad förlossning i alla fall. Förmodligen har vi inte sån tur så bebis känner för att kika ut innan det. Just idag känns det faktiskt inte som att den kommer komma ut överhuvudtaget. Det är verkligen tusen tankar i huvudet såhär innan förlossning. Det känns ju som att jag har varit gravid största delen av mitt liv och nu helt plötsligt är det som högst 2 ½ veckor kvar. Det är ju helt knäppt och ja kommer inte förstå det förän bebis kommit ut. Jag är så otroligt nyfiken på vad det är för liten krabat som har bott i mig i 9 månader! Men sista vräknings dag är inom synhåll :)
Nu har ja varit sådär dålig på att uppdatera igen. Ja e verkligen kass på det här med bloggande. Å ändå så göra ja INGENTING på dagarna. Ja skulle ju kunna skriva noveller om ja vill.

Förra helgen var i alla fall toppen. Jespers pappa och sambo kom till oss på torsdagen sen var det mysiga restaurang besök och trevligt öldrickande som gällde resten av helgen. Börjar ju bli lite svårt för Jesper att veta när han kan dricka och inte. Bebis kan ju få för sig att komma precis när som helst nu. Kanske inte jätte roligt att inte kunna köra frugan sin till förlossningen.
Veckan har varit otroligt seg. Jag har sovit till efter 12 alla dagar! Man får passa på nu innan det kommer en liten krabat som ska skaka om livet.

Nu kom Jesper hem från jobbet! :) Det bästa som händer på dagen. Ja sitter alltid och längtar efter honom. Så nu har ja inte tid att skriva mer faktiskt!
Ja fick present!!!!! Å vad ja älskar när ja får presenter!! Nu fick ja en jätte fin keps! Tack så mycket älskling!

Nu ska ja försöka skriva VARJE dag. Försöka i alla fall :)



Denna vackra möbel trixade jag ihop:) Mina fingrar såg ut som två meloner efter allt skruvande! Men fin blev den i alla fall. Den ska stå i bebisrummet.


Barnvagnen, bilbarnstolen mm kom skickade från england förra tisdagen. Tack så mycket england pappa!


De här fina skorna fick vi av fadder lisa! Skit söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0