Söndag och ingen bebis än

Nej ingen bebis än :( Nu börjar ja bli knäpp också. Igår fick ja ryck vid 22 tiden och fick för mig att ja skulle baka. Kom dock på att ja inte hade några ägg så ja fick fråga vår kära granne men han hade slut. Efter det testade jag med pizzerian här intill där stod en kille och städade. Måste sett skumt ut när det kommer en höggravid kvinna stånkandes vid 22 och frågar efter ägg. Gubben bredvid i den lilla affären hade i alla fall inte hunnit låsa dörren så ja hann in och fick mina ägg. Blev en riktigt god sockerkaka faktiskt :)

Idag har varit en toppen dag! Ja och jesper åkte till lysekil efter frukost. Gick en sväng på bryggan, kollade lite affärer och åt lite. Efter det åkte vi hem och nu har vi precis kommit hem från bio. Vi tittade på "sommar med göran". Det var en riktigt bra film faktiskt.
Men det sjukaste hände. Det var en BLIND på bion. Hur fan funkar det? Helt otroligt ju. Kan man njuta av en film om man inte ser den? Ja e helt imponerad eller vad man nu ska kalla det. Ja det var ju inte direkt något man ser varje dag.

Imorgon ska jag till MVC. Hoppas de kan se om bebis snart vill ut.
Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0