Kom nu bebis!

Jaha så har ännu en dag passerat och ingen bebis. Eller jo en bebis finns det allt det vill ja lova. Man märker att det börjar bli trångt för den nu för när den rör sig ser hela magen helt skev ut. Det är inte jätte behagliga sparkar längre heller. Å de lilla armarna boxar mig mer än gärna i ljumsarna eller på urinblåsan!! Men det e skönt att veta att bebis lever i alla fall.
Idag har jag verkligen varit på städhumör. Eftersom min nattsömn inte existerar längre så sover jag ju bort mesta delen av dagen. Idag lämnade ja inte sängen förän vid ett tiden!
Slappade fram till jesper kom hem från jobbet å sen har det varit full fart på mig! Dammsugit och våttorkat hela lägenheten. Diskat, tvättat, städat toaletten och lagat middag har ja också gjort. Full fart! Nu är ju helt slut i kroppen! Men som vanligt när natten börjar smyga sig på så blir ja klarvaken i huvudet och ögonen. Konstigt!
Ne nu ska ja i alla fall krypa ner bredvid min man och kolla på slutet av NavyCIS. Toppen program!
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: helen(å freddan me fam)

Va kul att läsa din blogg du e´jätteduktig,höggravid å allt.Vi håller tummarna att bebisen sticker ut snart,visst e´de konstigt hur kroppen fungerar när man e gravid? som om den ställer in sig på va som kommer. Det finns inget bättre än få hålla sitt eget barn för första gången helt underbart.LYCKA TILL nu tjejen å pussa jeppe från oss alla 4

kramis

2009-08-06 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0