Ingen bebis!

Jaha då har man gått över sin beräknade förlossningsdag. Gud vad ledsen man blir varje morgon nu när det inte har hänt något under natten. Men men bebis kanske inte är färdig jäst där inne än. Sjukt hur mycket kroppen kan längta efter att få ont. Så fort ja får en förvärk så hoppas ja att det ska komma fler som gör MYCKET ondare. Haha kroppen är konstig tycker jag.
Jag var jätte duktig igår och gick skit fort bort till jespers jobb och mötte honom. Ja hade så himla ont i varje liten muskel men jag krigade mig verkligen ända fram i samma tempo. Mycket stolt men trött wendy som mötte jesper! Nu vet ja i alla fall att det bara är en myt att man kan gå igång det. Så härmed ska ja inte röra mig fortare än ja känner för eller inte alls förän bebis kikar fram. Vi åkte och tittade på bil igår också. Vi funderar lite på om vi ska köpa oss en. Vi har ju turen att få låna Bengans bil nu men den 10augusti måste han ha tillbaka den. Man blir så otroligt van vid att alltid ha bilen så vi kommer nog känna oss väldigt fast när vi blir av med den. I alla fall så hittade vi en jättefin saab på en bilhandlare här i vbg. Får se vad plånboken säger om det.
Idag kommer helen på en fika. Kul att ha något att göra en stund. Blir mycket surfande på dagarna, har snart fyrkantiga ögon som mamma skulle sagt :)

Ne nu ska ja hoppa in i duschen! Ha en bra dag allihop!!

Linda: Va kul att du är här å läser! Ja det är vi många som hoppas på nu kan ja säga :) Hoppas allt e bra med dig!
Stockholmsmormor: Haha ja jag kan se er framför mig hur ni sitter i hallen med packade väskor. Ska bli så kul att ni kommer ner. Börjar allt bli väldigt längesen man såg er nu! Du skulle bara veta allt jag gör för att få ut den lilla. Men den ligger där den ligger :( Tack så mycket! Pappa är 43 i år. Ungkarl :) Kram på er alla!
Lisa: Hej på dej lisa! Allt e fint med mig fattas bara en bebis:) Är en trogen läsare av din blogg. Otroligt söt dotter du har :) Allt bra med dig? Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tackar jo hon är allt söt. Jo med mig är det bara bra, trött på vädret bara. Men det är väl ganska skönt att inte det är så varmt när man är höggravid :D

2009-08-04 @ 15:00:18
URL: http://lisawendel.blogg.se/
Postat av: Tobias

5 augusti är ett bra datum tycker jag håller tummarna

2009-08-04 @ 21:09:33
Postat av: Carina

Kan man tippa på bebisen nu???? Jag håller på den 8 Augusti isf :D Lycka till gumms <3

2009-08-05 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0