Fredag

Idag är det fredag. För er som undrar om bebis kommit så kan ja meddela att han/hon har bestämmt sig för att stanna tills mamma får SPEL! Ska till mvc på måndag å gråta lite tänkte ja så kanske de kan (ursäkta alla känsliga läsare) röra om lite där inne så bebis får lite fart ut. Nu har ja i alla fall tvättat allt som går att tvätta i vår lägenhet. ALLA bebis kläder också. Sen har ja ju städat hela lägenheten så ja har inte så mycket kvar att hitta på. Ska börja baka tänkte jag :)

Igår var min mor, wille, emelie och cecilia med mig hela dagen. Vi var på junkyard och sen låg vi och solade och badade resten av dagen. Underbart! Men tyvärr så är ju inte mitt humör på topp just nu så ja e nog lite jobbig att vara i närheten av.
Idag ska ja på kalas till kusin maja! Min kära man har ju fullt upp med sin träning så ja ska svänga förbi överby och hämta lisa på vägen dit. Ska bli mysigt att få lite egentid med henne. Inte ofta!!
Jesper slutar tidigt idag så ja hinner träffa honom ett tag innan ja ska iväg i alla fall.

Ha en bra dag i solen allihop!



Hittade en jättegammal bild. Tycker den passar ganska bra in på hur jag mår just nu :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Dags för lilla färdknäppen kanske? Börja o jöka för glatta livet så kommer den snart ut. Spermier innehåller nämnligen ämnen som kan sätta igång en förlossning.

2009-08-07 @ 18:10:35
Postat av: Mamma (Tina)

Fasiken gumman va snyggt:) Kram

2009-08-07 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0