BVC

Idag hade vi besök av barnmorskan. Hon frågade massa frågor och gav massor med bra information. Men det är så typiskt för man har tusen frågor men när hon väl är här så har man glömt allihop. Vi vägde lilla skatten också. När vi åkte från bb vägde hon 3560g och nu vägde hon 3960g!! Hur bra som helst ju. Jag blev så otroligt glad! Känns obeskrivligt skönt att veta att hon får i sig mat så hon klarar sig.
Moster camilla och frida kom på besök igår. Kelly fick en jätte fin puma overall. Skit fräck! Sen fick hon badlakan med kaninöron och svans :) , sockar och mössor. 
Idag är det gårdsfest så det är partytält och grejer här utanför. Får se om vi vågar oss ut och hälsa på alla grannarna.


Bad jesper att rapa Kelly imorse medans jag gick på toa. Kommer tillbaka och möts av den här synen. Helt obetalbart! Man kan ju inte annat än bli rörd. Jag måste ju vara lyckligast på jorden!


En stolt mormor och den fina fällen vi fick av dem när de var här.

Kommentarer
Postat av: Linda

Då väger hon exakt samma som Emilia vägde när hon föddes nu då... 3960g =) Gud va söt hon är... och vilka fina bilder... !! Kram

2009-08-27 @ 14:27:15
Postat av: Mamma (Tina)

Men guud, man börjar ju gråta, vilken bild Wendy. Man blir så lycklig i hjärtat.

Kram till er alla

2009-08-27 @ 19:12:52
Postat av: stockholms mormor

oj vad söta de är man vill vara komma ner och krama dom gör de från mig.

2009-08-27 @ 19:15:15
Postat av: Faster

Hahahah fy fasiken vilken skön bild!!!! Jag ska printa ut å ha på väggen här i USA! Gud va jag saknar er! VÄNTA BARA tills jag kommer hem, då kommer kameran gå i högvarv!!! Då blire familjebilder så de sjunger av de!

;)

Miss you!!!!

2009-08-28 @ 05:33:52
URL: http://mimminordand.blogg.se/
Postat av: Erica

Gud vad härlig bild =)

Ska ta mig ner till er när jag har landat i Norge!

Hon är så fin!!!



Massa kramar till er :D

2009-08-28 @ 20:51:35
URL: http://ericagill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0