Altankalas!

Har precis kommit hem från min kära mor. Hon och Bå hade bjudit alla som hjälpt till att bygga deras altan på altankalas. Jag och Jesper blev bjudna utan att ha gjort ett handtag :) Jätte trevligt var det i alla fall men mycket god mat och roliga lekar. Längtar lite tills man kan ta ett glas vin!
Jag hoppas verkligen att bebis kommer inatt det hade varit så himla kul. Min mormor fyller nämligen imorgon! Hon har önskat sig bebis:) Har inte kännt något alls idag så förmodligen blir det ingen bebis inatt heller. Sprang upp å ner i mammas trappor förut. Hjälpte inte så mycket fick bara jätte mycket foglossning :(
Fick med min digitalkamera från mamma också. Så imorgon blir det färd till överby på jakt efter usb sladd till den.

God natt å håll nu tummarna allihop på att bebis kommer inatt!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag håller tummarna!!

2009-08-02 @ 13:49:29
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: Mamma (Tina)

Hej hopp! Så fin byrå, o vagn. Ja nu får hon komma....Håller tummarna på inatt. Vore ju kul om din mormor fick en födelsedagspresent som hon önska:) Ååå va vi längtar, o jag längtar såå efter ER båda:(. Men snart ses vi! Sköt om er så länge, jag hoppas på ett sms i natt:) Pyzzar

2009-08-02 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0