9 dagar över..

Så har det gått 9 dagar sen den beräknade förlossningsdagen. Här sitter ja med min gigantiska mage utan bebis. Börjar bli välsigt trött på det här nu, Känns osm att ja bryter ihop titt som tätt. Men jag försöker att hålla humöret uppe så gott ja kan. Hittade bristningar i knävecket idag!! Hur fan går det till? Jaja som sagt det får va slut på det här nu så ja kan bli smal igen!!
Var ju hos mvc i måndags. Allt såg bra ut med både mig och bebis. Mina järnvärden hade till och med blivit bättre! Jag fick i alla fall en tid på näl på måndag för överburenhetskontroll. Då kollar de med ultraljud så att det finns fostervatten och att moderkakan funkar och så. De kollar även om livmodertappen är mogen och är den det så sätter de igång det. Om inte får vi komma tillbaka efter två dagar igen och sen en dag och en dag till osv.
Men ja hoppas hoppas hoppas att ja slipper bli igångsatt. Vill ju känna just den paniken när ma måste väcka eller ringa jesper å säga att nu e det på g. Inte åka in på en bestämd tid :( Men men det finns ju inte så mycket att göra åt det nu.

I måndags var min kära kusin här och bakade med mig. Blev massor med goda tekakor och kanelbullar! Mums!!

Nu blir det sängen för min del. Håll nu tummarna allihop på att bebis kommer ut!


Just det det var en maria som hade skrivit en kommentar. Kan verkligen inte lista ut vem du är. Tack för tipset i alla fall :) Du får gärna skriva en liten kommentar till och förklara vem du är för ja är så himla nyfiken.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu får faktiskt det lilla miraklet ta å komma ut.. nu har den hållt dig på sträckbänken länge nog... !! Lycka till !!

2009-08-13 @ 09:13:42
Postat av: nästan lillebror

hej hej när kommer barnet kan du inte gå på toa och trycka ut barnet haha! jag saknar er båda had det kul medans jag inte är där sakna mig inte för mycket haha/chrille

2009-08-13 @ 19:03:23
Postat av: Vickan

jag håller tummarna 24/7!! =)

2009-08-14 @ 13:33:47
URL: http://thevbv.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, Wendy.



Vi har nog aldrig träffats men det känns som om jag känner dig ändå. Jag är Carina Carlssons mamma. Mystiken är över, eller hur? Bebisen kommer när den är redo för det. Det ordnar sig! K----a på bara (ursäkta språket;) )

2009-08-16 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0