13 dagar!

Borde inte skriva något här fram tills bebis har kikat ut för det mesta som kommer ur min mun just nu är negativa saker. Är så OTROLIGT trött på det här nu!! Jag vill inte bli igångsatt ju :( Vill bara gråta hela dagarna egentligen men va hjälper det? Är så otroligt trött på alla som försöker komma med "knep" på hur man kan göra för att sätta igång det. FAN det funkar inte så sluta!!
Usch vad hemsk ja låter ja visste att ja inte skulle skriva här. Men men man har väl en blogg för att folk ska få veta hur man mår och vad som händer i ens liv. Och i mitt är det bittert kan ja säga!
Ne ja ska inte plåga er mer med mitt dåliga humör. Ja lider med min kära man som får leva med mig just nu:( Imorgon ska vi ju i alla fall till näl så vi får hoppas på att de kommer med glädjande besked.

Idag börjar premier league. Gubben min är ju en trogen tottenham supporter och min far håller på liverpool och idag möts de här lagen. Vi ska därför till högsäter och äta och kolla fotboll, mysigt!! 
Ne nu ska ja hämta min tvätt och försöka göra mig till människa innan vi åker. 

Förlåt om ja har låtit hemsk i det här inlägget men ja hoppas att ni förstår.  


Kommentarer
Postat av: magnus

Lider med dig tjejen, fast jag har inte en susning om hur det e. men skulle tro att du tycker det e värt SNART!Kram Magnus! PS.Liverool äter upp Spurs idag...DS:

2009-08-16 @ 14:23:26
Postat av: Helene

Man måste få klaga när man e gravid lider verkligen med dig..Hoppas allt går bra o att ni får eran bäbis snrt..Lycka till tjejen..Kramar hård

P.s vet vad du genomgårDs

2009-08-16 @ 14:34:05
Postat av: Mamma (Tina)

Hej gumman! HELT OK att vara less, kommer ihåg hur det var:( Men snart så:) Hoppas det går bra imorgon. Vem vet, från och med imorgon kan ni vara 3.

Stor Kram

2009-08-16 @ 15:26:22
Postat av: stockholms mormor

Självklart att du känner som du gör du får svära gråta gör vad du vill bara du föder snart vi har såna värkar alla här, vi bara väntar och lider med dig, men den som väntar något gott säger man ju, stå ut lilla gumman snart händer det och då glömmer du genast all väntan och bara njuter och tjuter, vi ses snart, kramar till Er båda.

2009-08-16 @ 20:17:01
Postat av: magnus

KRAM! (tottenham bra dsg, liverpool mindre bra dag!)

2009-08-16 @ 22:11:26
Postat av: Johanna Wendel

Hej gumman :) Hehe förstår dig till fulla :) SKyll på Hormonerna när man blir lite grinig! :) Men du ska se bebisen kommer :) Jag gissar på en tjej :) Hoppas hon kommer snart ;) Hehe

krama om

2009-08-17 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0