1 vecka

Idag är Kelly en vecka! Kan inte förstå att hon har varit hos oss i en hel vecka. Men äntligen har man börjat komma in i "mamma livet" och börjat förstå att hon faktiskt är MIN. De första dagarna kändes det som att någon skulle komma och ta henne ifrån mig när som helst, det var liksom för bra för att vara sant. Tänk att man kan älska något så högt efter bara någon sekund. Trodde aldrig att jag skulle bli en sån där mamma som är orolig så fort hon blir lite varm och som tycker att det är jobbigt att gå på toa för att jag inte är nära henne då. Men här sitter jag nu och det är precis sån jag har blivit.
Jag är så otroligt lycklig så jag vill bara gråta! Det var inte jätte längesen som jag inte visste alls vad jag ville med mitt liv och nu sitter jag här med ALLT jag någonsin kunnat önska mig. Jag tror fortfarande att jag snart kommer vakna ur den här underbara drömmen. Men fram till dess så ska jag bara njuta av hur bra jag mår och min underbara lilla familj.









Fler bilder kommer senare...
Ha det bra! Nu ska familjen hämta tvätten sen ska vi ut och gå :)

Kommentarer
Postat av: stockholms mormor

Oj vad söta Ni är man kan inte sluta att titta visst känner man sig som lyckligast i hela världen allt annat bara försvinner njut njut och var rädda om varandra

Tusen kramar från mig

2009-08-26 @ 14:14:20
Postat av: lillasyster

Sötaste jag sett. Kan ligga och kolla på bilder på henne i flera timmar! Saknar er redan!

2009-08-26 @ 15:53:13
Postat av: Michaela K.

fy sjutton va fina ni är!! Kraam.

2009-08-26 @ 18:39:28
Postat av: Faster

Älsklingar! Gud va jag saknar er!!! Skönt att höra att ni mår bra! Längtar som ett as till att få se er alla på skype!!!

Hon är fullkomligt magisk, alldeles perfekt!!!

Ta hand om varann!

Love

Mimmi

2009-08-27 @ 14:10:07
URL: http://mimminordand.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud något så sött :) grattis!

2009-09-01 @ 16:26:05
URL: http://emmorsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0